Curs JavaScript (ECMA_Partea_2). Elementele de bază în crearea interfeței site-ului

  • Durata cursului: 2 luni
  • Prețul: 120 €

✔ La lecțiile cursului „JavaScript (ECMA_Partea_2). Elementele de bază în crearea interfeței site-ului” veți obține abilități de scriere și utilizare profesională a scripturilor pentru site JavaScript. Veți cunoaște cum interacționează JavaScript și HTML, veți studia tehnicile de bază de obținere a codului cross-browser.

✔ Răspunderea rapidă a paginii site-ului la orice acțiune a utilizatorului — una din principalele în succes și un mare bonus în competivitatea web-proiectului.
JavaScript de client oferă posibilitatea de a îndeplini diferite funcții, care măresc calitatea interacțiunii site-ului cu clientul.

✔ O cunoaștere bună a acestui limbaj va permite să creați site-uri interactive. Finisînd cu succes cursuri veți putea scri codurile pentru site-urile JavaScript, înțelege cum interacționează JavaScript și HTML, veți studia principalele metode pentru a obține codul cross-browser.

La finalul cursului veţi fi capabil să:

  • să interactionaţi cu componentele browserului
  • să parcurgeţi structura documentului prin diverse metode
  • să creaţi, ştergeţi, adăugaţi şi modificaţi elementele html
  • să accesaţi proprietăţile elementelor şi să le modificaţi
  • să accesaţi şi să modificaţi proprietăţile de stil
  • să prelucraţi evenimentele browser
  • să creaţi şi să modificaţi componente dinamice gen meniu derulant, slider, căutare dinamică
  • să creaţi scripturi pentru adaptarea paginii pe diverse dispozitive
  • să creaţi elemente interactive şi jocuri simple

Instructorii cursului

Toți instructori →

Pregătirea preliminară:

Finisarea  a cursului JavaScript (ECMA_Partea_1). Iniţiere in limbajul si mediul de dezvoltare JavaScrip sau pregătirea echivalentă.

Pentru primirea sfaturilor cu privire la pregătirea preliminară necesară pentru curs, vă rugăm să sunați. 069 41 41 99 

Pregătirea preliminară este siguranţă invăţării calitative. Această este menţionată cu alt nume de curs al centrului (pregătirea preliminară obligatorie). Vă sfătuim să citiţi programul acestui curs şi să decideţi dacă aveţi cunoştinţe şi experienţă în domeniul dat. Dacă dumneavoastră cunoaşteţi mai puţin decât 85-90% din programul obligatoriu, vă recomandăm să treceţi neapărat cursul de pregătire preliminară. Numai după această o să puteţi să terminaţi cursul cu Brio.

Programa cursului

JavaScript. Mediul browser
  • Obiectele mediului browser
  • Modelul obiect al browserului DOM
  • Modelul obiect al documentului DOM
  • Obiectele principale ale DOM
  • Interactiunea cu DOM, aplicarea
  • Lucrare practică
Ierarhia DOM
  • Structura DOM
  • Validarea şi autocorecţia codului, momente importante
  • Posibilităţile DOM
  • Obiectele principale din DOM
  • Tipurile de obiecte
  • Specificul browserelor vechi
  • Vizualizarea DOM cu ajutorul consolei
  • Accesarea rapidă a elementelor
  • Tipurile de elemente
  • Obiectul document
  • Proprietăţile obiectului document
  • Scurtăturile anumitor seturi de elemente în document
  • Importanţa momentului rulării scenariului şi ordinea elementelor DOM
  • Lucrare practică
Elementele şi nodurile DOM
  • Noduri
  • Noduri textuale
  • Elemente
  • Clasele obiectelor DOM
  • Navigarea prin noduri
  • Elementele HTML şi tipurile acestora
  • Colecţiile de elemente
  • Accesarea moştenitorilor
  • Elementul părinte
  • Elementele invecinate
  • Accesarea proprietăţilor
  • Proprietăţile universale
  • Proprietăţile elementelor populare
  • Specificul browserelor vechi
  • Noile atribute HTML5
  • Ce reprezinta polyfill-ul, exemplu de creare
  • Lucrare practică
Căutarea elementelor DOM
  • Funcţiile de căutare şi valorile returnate
  • Tipurile de elemente returnate, parcurgerea
  • Funcţiile de căutare proprii
  • Funcţiile de căutare după formule CSS
  • Funcţiile moderne de căutare, compatibilitatea
  • Căutarea prin intermediul XPath
  • Specificul căutării în diverse browsere
  • Optimizarea căutării, sfaturi utile
  • Lucrare practică
Manipularea cu nodurile şi elementele DOM
  • Gestionarea cu textul din noduri
  • Manipularea cu HTML-ul intern
  • Manipularea cu proprietăţile elementelor
  • Adăugarea şi ştergerea elementelor
  • Adăugarea şi ştergerea proprietăţilor
  • Specificul căutării în diverse browsere
  • Gestionarea cu elementele în browserele moderne
  • Lucrare practică
Evenimentele
  • Ce reprezintă un eveniment
  • Cum apar evenimentele în browser
  • Tipul evenimentelor, zona de vizibilitate
  • Ordinea de prelucrare a evenimentelor
  • Propagarea şi capturarea
  • Obiectul event, structura acestuia
  • Proprietăţile şi metodele evenimentului
  • Noţiunea de callbackrong> callback
  • Adăugarea şi eliminarea callback-urilor
  • Emiterea forţată a evenimentelor
  • Delegarea evenimentelor
  • Categorisirea evenimentelor şi aplicarea acestora
  • Evenimentele şi dispozitivele moderne
  • Lucrare practică
Proprietăţile CSS, stilurile
  • Sintaxa CSS în JavaScript
  • Accesarea proprietăţilor compuse de stil
  • Accesarea proprietăţilor de stil incorporat
  • Accesarea stilurilor moştenite
  • Accesarea proprietăţilor încărcate din afară
  • Modificarea proprietăţilor
  • Clonarea, copierea, ştergerea proprietăţilor de stil
  • Sistemul de coordonate în browser şi metrica poziţionării
  • Lucrare practică
Registrele de date web
  • Metodele de stocare a datelor în browser
  • Cookie
  • SessionStorage
  • LocalStorage
  • Funcţiile de citire, scriere şi modificare
  • Crearea înregistrărilor locale
  • Avantajele stocării locale de date
  • Stocarea datelor local pentru aplicaţii browser
  • Lucrare practică
Timer-ul
  • Funcţiile cronometrului
  • Setarea, stoparea acestuia
  • Evenimentul timer-ului
  • Lucrare practică
Crearea animaţiilor
  • Principiile de crearea a animaţiei
  • Animaţia CSS3 vs JavaScript, avantaje
  • Poziţiile cheie
  • Funcţiile de timp "easing"
  • Durata şi întârzierea
  • Analiza şi optimizarea performanţei
  • Principiile de crearea a unui slider JavaScript/html/css
  • Lucrare practică
Grafica, Canvas HTML5
  • Canvas, privire generală
  • Canvas vs flash
  • Regimurile de desenare
  • Funcţiile grafice de bază
  • Principiile de operare 2d/3d
  • Principiile de creare a unei simple animaţii
  • Lucrare practică
Interacţiunea cu serverul, AJAX
  • AJAX, privire generală
  • Metodele de schimb de date
  • Antetele şi răspunsurile serverului
  • Formatul de schimb şi tipul MIME
  • Obiectul XHR, proprietăţi şi metode
  • Domeniul de aplicare a XHR
  • Noţiunea de XSS
  • Protejarea antispam, truc
  • Lucrare practică
 

Înscrieți-vă la curs